Kommunikations-struktur för butikskoncept

DC Communication Grafisk Formgivning, Strategi

Med glädje tar vi oss an en kommunikationsstruktur för butikskoncept i en klädkedja med både svenska och internationella butiker. Kommunikationsstruktur i det här fallet kommer att omfatta hur butiken ska förmedla sina mervärden visuellt. Det är en Shop-In-Shop butik och därför kommer det inte att finnas personal från själva butiken på plats.

Kommunikationsstruktur för butiker utan personal

Det handlar om Polarn O. Pyret, och i vår roll ingår arbete med budskap och placeringar för att skapa ett naturligt flöde med plats för intryck som stärker försäljning och varumärke. Vi bidrar också med idéer för Polarn O. Pyrets barnkoncept på plats i butik, som stimulerar till lek och glädje med barnet i centrum.

Du, precis som vi, vill att din marknadsföring ska vara både lönsam och slagkraftig. Dessa är våra yttersta mål – det kan du känna dig trygg med. Lyft på luren och kontakta ossVår erfarenhet, kännedom om dina behov och din bransch, vår genomtänkta formgivning och vårt medvetna berättande är framgångsfaktorerna som stärker ditt företag och allt det står för. DC Communication gör det svåra enkelt. Vi berättar så alla förstår, vi väcker intresse för det som inte är särskilt uppseendeväckande och vi arbetar i alla kanaler. Vi formger, skriver och paketerar så att ditt varumärke och budskap når genom bruset.